Vragen
Maatregelen m.b.t. Coronavirus
In onze praktijk werken wij volgens de meest recente richtlijnen van de KNMT en het RIVM.
Zo kunnen wij u veilig behandelen:
Als uw antwoord op één of meer van onderstaande vragen ‘ja’ is en u heeft een pijnklacht, neem dan telefonisch contact met ons op, dan bespreken we een passende oplossing voor u.
We hopen op uw medewerking en begrip.
Uw privacy wordt door ons gerespecteerd. Tandartspraktijk Waterkwartier streeft ernaar om uw privacy zo goed mogelijk te waarborgen en zal vertrouwelijk omgaan met de informatie die u bij ons aanlevert. Bij de verwerking van persoonsgegevens nemen wij de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy in acht. In onze privacy- en cookieverklaring informeren wij u over de wijze waarop wij met uw gegevens omgaan.
Klachten.
Indien u een klacht heeft over ons, dan zouden we dat graag van uzelf horen. Zo kunnen we samen aan een oplossing werken.
U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden.
Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP tel. 0900 202 5012). Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Handige links
Allesoverhetgebit.nl
https://www.allesoverhetgebit.nl
Ivoren kruis
Gezondheidsplein
https://www.gezondheidsplein.nl
Informatie KNMT
Kwaliteitsregister Tandartsen
Nederlandse zorg- authoriteit