Spoed

Spoedgeval tandarts waterkwartier zutphenIndien u onverhoopt te maken mocht krijgen met een spoedgeval (nabloeding na extractie, ongeval, acute zeer hevige pijn) kunt u overdag de praktijk bellen.

• Tijdens openingstijden kunt u  de praktijk bereiken op 0575 514391.
  • Buiten openingstijden belt u de dienstdoende tandarts op 0575 512288. U krijgt dan een band te horen. Luistert u alstublieft altijd de volledige band af!
    NB:Bij behandeling in de spoedgevallen-dienst bent u verplicht een legitimatiebewijs te laten zien. Houdt u er rekening mee dat een bezoek aan de dienstdoende tandarts extra kosten met zich meebrengt, welke meestal contant voldaan moeten worden. Niet altijd kan er tijdens de spoedgevallendienst gepind worden. Ook is het niet altijd mogelijk de behandeling rechtstreeks naar de verzekeraar op te sturen. Afhankelijk van de aard van de klachten kunnen de kosten variëren van 50 tot 200 euro. Uw eigen tandarts zal na de behandeling schriftelijk op de hoogte gesteld worden welke behandeling bij u heeft plaatsgevonden (zie ook: kosten van de spoedgevallendienst)
  • Indien u de praktijk niet kunt bereiken op het bovenstaande nummer dan kunt u voor spoedklachten tijdens de openingstijden de praktijk ook bereiken op nummer 0575 - 516500.  Dit nummer is uitsluitend bestemd voor ernstige pijnklachten.

Wacht niet te lang met bellen! In een aantal gevallen voorkomt directe hulp later veel complicaties.

De Lunette

Bewoners en verzorgenden van de Lunette kunnen bellen voor een afspraak met het behandelcentrum 0575- 594171. Dit nummer geldt niet voor klanten van de Berkelsingel!